Hjärtfel & andra skador

Vi har tagit det lite lugnt nu med träning som tröttar kroppen. Men idag var vi på igen och cyklade ner till sjön och tillbaka. Hur duktig som helst var han och lyssnade strålande bra på matte när jag väl sa något. Allt rullade på så bra, hunden i slakt koppel och matte lyssnades på musik. När jag väl behövde säga något till honom så lyssnade han både direkt och perfekt.
 
Rocky är verkligen en toppenhund, jag förstår inte vad jag gjort för att få en så fin hund som honom. Lycklig matte!
Ännu gladare blir jag när jag tänker tillbaka på några saker från veterinären igår. Vid två tillfällen så pratar hon i receptionen med kunder som har hundar med hjärtfel, en labrador kom ut med bandage på sitt ben och en annan hund kunde inte sövas för att göra iordning tänderna då dom var rädda att hjärtat inte skulle klara det.
Det får en att tänka efter lite och känna sig lyckligt lottad. Det behöver man känna sig ibland. Jag är bara så lycklig att jag har min fina hund Rocky
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback