Ett event

Jag måste ju berätta om lördagens äventyr! Åkte in till Norrköping för ett event där jobbet skulle stå med på och jag hade blivit frågad om inte jag kunde ta lite kort som jobbet sen kommer lägga ut på deras hemsida.
En motorcyklist skulle precis utföra lite stunts och jag langar över kopplet till min kollega som stod i närheten. Jag var inte berädd på att det skulle låta så mycket och att han skulle komma såå nära som han kom tillslut. Vi pratar om en motorcykel som bränner gummi endast 5 meter framför Rocky. Kollegan blev imponerad när hon tillslut säger att han inte var ett dugg rädd, han hade haft spetsade öron och lätt framåtlutad, nyfiken helt enkelt.
 
En annan sak jag blir lite smått full i skratt är när chefen bad mig ta lite kort på våra bilar, jag langar över kopplet till honom och där går min chef med Rocky i handen. Värt att lägga till att min andra chef sprang fram och tog kort på dom. Det såg lite roligt ut och samtidigt är jag så stolt över Rocky som sköter sig så underbart bra i alla lägen.
 
Hoppade upp på en segway på event, dom som jobbet hade med sig. Rocky la jag ner i vårat tält i skuggan under tiden och där låg han med tillsyn av cheferna. Duktiga hund!
 
Mer underbart som hände denna dag var att jag också fick hämta min sambo som kom hem från några veckors jobb utomlands. Underbart att få träffa honom igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback