Back on Track

 
Jag hittade en annons härom dagen om en Back on Track filt. Jag bestämde möte med denna person men så kunde inte min chef garantera att jag skulle vara på kontoret under lunchtid. Så igår hämtade jag upp Maria och körde till Pressbyrån för att ladda på hennes busskort. Jag satte min rastlösa vän i arbete helt enkelt. Hihi. Idag har Maria och våra tre hundar åkt buss in till Norrköping där hon ist fick träffa mitt möte. Hon fick aggera mina ögon och jag litar till hundra procent på henne. Och även nu när hon kom hem med filten till mig (för mina egna pengar då) Jag är supernöjd, men vet inte riktigt om man kan kalla det för filt, kanske kudde/dyna.
Men nöjd är jag och Maria och hundarna kan känna sig nöjda över dagen som alla fått lite träning och utmaning.
 
Nu har Rocky både filten och täcket i Back on Track. Bra grejer det där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback