1 vecka sen du fick somna in

I skrivandets stund levde du för exagt 1 vecka sen. Det har inte gått en dag utan att jag tänkt på dig. Älskade hund, jag önskar jag kunde ha gjort mer, jag önskar att allt hade fungerat här hemma. Jag saknar dig massor, jag saknar det jag ser på bilden. Det är mitt sista minne av dig. När vi går där, du, jag och vår vän Rocky. Sida vid sida med slakt koppel och allt bara fungerar. Det är det jag ser när jag tänker på dig.
 
Jag önskar du vore här, jag saknar ditt varma hjärta och din enorma kärlek. Jag saknar att kunna gosa in ansiktet i din enormt mjuka päls.
Åh, min fina vita lilla vän. Hoppas du har det bra
 
Jag saknar dig och du ska veta att tårarna rinner för dig än
 
<3 Elliot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback