<3

Det går att få Eliott trött! Idag har jag fått se vilken fantastisk hund han är. Jag har aldrig sett honom såhär som han är nu. Av alla år jag känt honom så har han bara mest varit jobbig i mina ögon. Men jag tror att det håller på att förändras! Idag har jag utmanat honom till max, tränat och hållt honom i mer rörelse än vanligt. Under detta hyper som han står för hittade jag en underbar individ. Det kommer vara jobbigt att lämna av honom i morgon trots att jag kan träffa honom varje dag.
Jag har aldrig hört honom avge en avslappningssuck eller ens ligga helt på sidan avslappnat.
Som ni ser på bilden ligger han helt avslappnat på min mage och sover. Jag har aldrig sett honom så trött och nöjd i blicken.
Fina vovven, jag önskar du kunde vara såhär för alltid!

Kommentarer
Paulina

Sååå härligt!!

2013-03-09 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback