Statestik

Ni är otroliga! Vet ni att ni har nästan tredubblat antalet besökare dom senaste dagarna och även slagit besöksrekord? och alla kommentarer som väller in! Tack tack och ännu mer tack.
Jag säger det igen, min blogg är egentligen en dagbok för mig själv för att se vår utveckling tilsammans. Men när ni läser och kommenterar så flitigt så sätter ni en liten guldkant på bloggen. 
Bloggen är min fristad, något jag ser fram emot varje dag att kika in på. Jag är så nöjd och glad att jag har den.
 
Tack snälla ni, ännu en gång

Kommentarer
Kia Palmäng

Hej Sandra! :) Såg din kommentar på pshundars blogg! Visst är jag tillbaka. Bloggar inte, men gör bloggdesigner igen över sommarn. Maila mig på [email protected]


Svar: Åh underbart :D Det ska jag göra när jag får tid
Sandra

2013-06-26 @ 12:49:01 | http://kiapalmang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback