Sandra söker...

...en dagmatte åt Rocky framöver. Känner att Rocky inte borde vara med på jobbet så ofta som han faktiskt är. Det tar lite på hans krafter trots att han tycker det är kul. Sen har jag även fått höra att kontoret ska flytta och därmed kan inte Rocky följa med på jobbet längre. Detta sker senare nästa vinter!
 
Jag söker en person som är hemma dagtid från 06.00 och fram emot 19.00, lite beroende på när jag börjar och slutar om dagarna. Jag söker även hundvakt för övrig tid då Rocky inte kan följa med osvosv. (Väldigt sällan)
 
Rocky är en trygg kille men behöver dig som förare för att inte bli osäker på vissa saker. Han har varit med om väldigt mycket tråkigheter i sitt liv och behöver en stadig hand som visar vägen. Han tar lätt över till dominans om du inte visar vem som bestämmer, men man får inte skälla på honom, då blir han väldigt rädd, kryper ihop och blir låg. Bara positiv förstärkning. En envis liten sak som tror att han är större än han är. Rocky är uppfostrad som en storhund och är inte ättrig som många småhundar kan vara, detta innebär också att du som förare måste ha regler för att han inte ska tappa allt han kan. Det värsta jag vet är ättriga små skälliga hundar!
 
Antingen kommer jag och lämnar/hämtar eller så kan du komma hem till mig och hämta honom. Du avgör vad som känns bäst för dig. Ett krav är att du bor i Finspång eller i närheten, alt Norrköping.
Självklart ska du inte behöva göra detta gratis.  
Hör av dig om du känner dig träffad eller om du vet någon som vill ta hand om min lilla kille om dagarna.

Kommentarer
P.S Hundar

Ang bloggdesign, så gå in på Kias sida och titta hur du kan kontakta henne. Som vi skrev så tar hon emot beställningar över sommaren.

Svar: Tack tack =) Ska göra det, har inte lyckats ta mig in där på ett tag då den legat nere. Trevlig kväll
Sandra

2013-06-25 @ 21:53:23 | http://pshundar.se
Victoria

Har Maria fått annat jobb som gör att hon inte kan ta hand om Rocky?

Svar: Maria har inte jobb än, men saker och ting förändras endå!
Sandra

2013-06-26 @ 13:19:45 | http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback