Mångmilakörning med hund

Kom till jobbet i morse och får veta att jag skulle ut och åka. Rocky fick hänga med idag eftersom vi skulle till Arlanda och tillbaka. Så in i bilen, upp till Skavsta flygplats för att hämta upp kollegan och därefter vidare till Arlanda för att hämta hem två bilar. Rocky och jag kom strax norr om Nyköping på vägen hem igen innan chefen ringde och sa att jag och kollegan skulle ut på ytterligare en resa efter att vi kommit tillbaka.
Så, vi bytte bara bil och åkte tillbaka norr ut på E4:an mot Södertälje för att hämta bil. Klockan blev mycket och kollegan och jag stannade för att äta. Nya kollegan föll såklart för Rocky och jag han inte mer än stanna bilen innan han öppnat dörren till Rocky och plockade ut honom.
 
Det blev en långlång körning idag för lilla Rocky. Men han älskar verkligen att åka bil och det har inte varit några problem alls. Närmare 61 mil har vi åkt idag. Så ikväll blir det ingen mer träning, Rocky är trötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback