Avslöjande av hemlighet - Välkommen hem Luzza!

Välkommen hem Luzza!
 
Äntligen är dagen kommen, en dag som jag gått och väntat på i över två veckors tid nu.
Den här damen kom vi i kontakt med genom Rockys uppfödare som rekomenderade denna tös till oss.
Sen dess har jag och Lina som är den tidigare ägaren haft daglig kontakt med text och bilder i dess mängder.

Idag var det dags, gissa om min dag på jobbet gått långsamt trots resa till Göteborg! Men så fort jag fick åka hem då var det dags. Lina kom och jag fick äntligen träffa henne i verkligheten. Nej jag har inte träffat Luzza innan och går prövotiden som den ska så får hon stanna.
 
Lina med följe åkte hem, Luzza blev som ett frågetecken. ``Matte, husse ska ni lämna mig här?´´ men med lite distration så fick vi henne på andra tankar. Hon var lite ledsen över att matte och husse åkte till en början, men efter vi åkt ner till sjön för att bada så släpte allt. Jag kan redan nu säga att Luzza gillar sin nya husse skarpt och följer honom och tittar efter honom när han går. Husse själv är så stolt över att äntligen ha en Rottweiler och vill visa upp henne för alla. Gissa om jag njuter av detta!
 
 
 

Kommentarer
Lina

O vilken härlig läsning. O vilken vacker bild<3
Finaste Luzza saknar henne redan men som sagt detta känns så rätt.
Kram

Svar: Det här känns underbart och ännu bättre att du känner så som du gör. Kram
Sandra

2013-06-20 @ 21:53:25 | http://varanlycka.blogg.se
Elin och Billy

Vad fin hon är! Lycka till :D

Svar: Hon är underbar. =D Tack!
Sandra

2013-06-20 @ 22:51:58 | http://aktivaussie.se
Maria

Gud så sött hon :)

2013-06-20 @ 22:55:33
Jenny

Härligt med en stor vovve du som längtat :)

2013-06-20 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback