Rocky får åka finbil

Idag åkte jag, chefen och lilla Rocky en långleverans ut till skärgården ute vid Norra Finnö.
Rocky låg så snällt på min tröja hela vägen och njöt. Inte undra på, vi åkte ju i jobbets absolut dyraste bil. En Mercedes-Benz CLS som kostat cheferna en bra bit över 800.000.
 
Notera det orangea Hundförbudmärket i bilens mittdel mellan sätena ;) Haha dessa märken sätter jag i alla våra bilar för att kunderna inte ska varken röka eller ha hundar i hyrbilen. Men självklart får man ta med hunden in om man frågar innan, då slänger vi alltid med ett bagageskydd för hunden. Däremot får man aldrig röka i våra bilar!
 
 

Kommentarer
Jenny

Mysigt :) åkte ni förbi där jag bor nästan!!!

Svar: Jaså, vart bor ni? Vet ju att det är i Sörping men inte så mycket mer än så
Sandra

2013-06-24 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback