Åter på campingen igen

I torsdags kväll efter att jag slutat jobbat så körde jag åter ner husvagnen till Lysingsbadet i Västervik. Det var endast 1 vecka sen vi åkte härifrån men Lysingsbadet är ett så underbart ställe att vi inte kunde hålla oss. Det är endå sista helgen på sambons semester. Detta innebar även att jag fick pendla från Västervik till Norrköping och jobbet på fredagen. Redan klockan 04.30 gick jag upp och startade min 1 timma och 30 minuter långa resa redan vid klockan 05.00. En aning trött vill jag lova!
 
Idag har vi cyklat in till Västervik, Rocky fick springa bredvid vilket han tyckte var kul. Men också sitta i cykelkorgen en del. Vi bor ganska långt från mammas husvagn så det blir en del cyklande nu. Och som ni ser på bilderna så trivs han rätt bra där när han ligger i korgen.
Där tittade vi på Västerviks Mckortege och tittade runt lite bland folkmassorna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback