Torsdag

Godkväll!
Innan jobbet i morse lämnade jag av min underbara hund hemma hos Maria. Där har han spenderat hela sin dag och förmiddagen hade han spenderat i sängen tätt intill daghusse Rickard.
Kommer in på kontoret och där väntar alla på att Rocky ska komma tassandes. Men ingen Rocky kom och kollegan som så gärna ville värma händerna i hans päls. Sen berättar hon att chefen varit överlycklig innan jag kom. Han kom äntligen på hur man bokade biljett till tåget för hund. Tidigare har det varit knöligt och han fått sitta i telefonkö, men han har så snällt gjort det. Så när jag kom till skrivbordet så låg en biljett till mig och Rocky redan färdig. Haha snällt av chefen att tänka på lilla plutten. Så idag har jag åkt tåg utan hund och det blev en vända till Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback