Terapihund

Dom senste dagarna har varit jobbiga, jag har inte kunnat sova om nätterna och vaknar flera gånger. Så har det varit den senaste tiden. Dagarna är stressiga på jobbet och jag har en enorm saknad efter min underbara sambo.
Men den som alltid ställer upp och stöttar mig vid dessa tillfällen när jag mår dåligt, det är min vackaste och underbaraste Rocky. Han får mig att le när det är som jobbigast och han kommer till mig och muntrar upp mig. Han vet precis vad han ska göra och finns där tätt intill mig. Älskade hund!
Rocky har varit med mig på kontoret både måndag och tisdag denna vecka, tack och lov för det! Bara att veta att han finns där gör mig gladare och lugnare.
Det finns tilfällen jag inte vill släppa honom, jag kan inte sluta pussa på honom och går tillbaka till honom efter bara några meter när jag gått för att bara få en sista kram av honom.
Min hund är mitt allt och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom. Rocky är som en terapihund för mig.
Hur ska jag någonsin kunna tacka honom för det han gör för mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback