Intervju med mamma <3

Under en tid nu har jag funderat på att fixa ihop lite frågor att ställa till en person som varit med under hela mitt och Rockys liv tillsammans. Den utmaningen fick min underbara mamma vara med på. Hoppas ni tycker det är intressant.
 
 
-Vad tänkte du första gången du fick höra att jag tagit hem en omplacering?
Mamma: Oj hur ska det gå.  Du hade ju inte någon direkt hundvana.
 
-När du såg Rocky första gången tänkte du...
Mamma: Så himla söt. Helt såld
 
-Trodde du att Rocky skulle bli som den han blivit idag?
Mamma: Nä det trodde jag inte. Han va så osäker om jag inte minns helt fel. Å sen det här med när han kissade å bajsade inne, det kändes hopplöst. Men det fixade ju du :)
 
-Vem var Rocky från början?
Mamma: En mycket rädd och osäker hund
 
-Vem är Rocky nu?
Mamma: En mycket lycklig och lydig hund som älskar sin matte
 
-Vad anser du har varit vårat största problem?
Mamma: Tror att det måste ha varit när han kissade inne. Du va helt förstörd emellanåt . Du fick skura golv var å varannan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback