Kvällens aktivering

Hemma igen efter första dagen tillbaka på jobbet! Inte fullt så trött som jag kanske borde vara i och med att jag knappt kunnat sova inatt. Men det gör verkligen ingenting, bara mer energi på att lägga på aktivering till min underbara hund. Nu har vi precis kommit in från en promenad med pulkan, denna gång med lite tyngd i. Älskar att se min hund bli så glad över att få jobba. Vi gick kanske 200 meter med pulkan i släptåg idag och då varvade vi mellan tyngd och inte tyngd i.
Jag fick höra av dagmatte Maria idag att hon varit ute med dom två små liven Orvar & Rocky och dom gick lösa båda två. Hihi, Rocky är lite svår att få kontakt med när han är lös tillsammans med andra hundar men det hade gått jättebra verkligen! Så stolt över min lilla vovve.
Nu sitter jag här och skriver i Rockys dagbok medans han själv ligger och gottar sig nöjt i sin bädd med goda ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback