I Rockys Godislåda Just nu

Vad finns igentligen i Rockys godis och benlåda? I det här inlägget tänkte jag visa er.
Rocky har en hel låda med olika ben och sorters godis. Det är Planet Pet med kycklingfiléer, Bacon-snack, Racel tuggben, beef stick, frolic, energikex, 100-pack med små tuggben, tuggskor, korvar, potatotugg, dentastix och massa mer. 
Sen använder jag mycket på denna bild som träningsgodisar. Jag klipper helt enkelt tex Beef sticksen i mindre bitar och lägger i godispåsen. Likaså Frolic och andra lättdelade godisar.
 
Men självklart ser jag till att det jag vet att han äter upp på en gång hamnar med något som tar lite längre tid. Och det är inte alltid har får varje dag, kanske inte heller varannan dag.
 
Någonting han alltid har framme så är det denna korg med gamla märgben, lamben och oxben. Att gnaga anser jag är viktigt för en hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback