Planer 1 år framåt

Till våren vill jag väldigt gärna gå nästa kurs med Rocky. Vad vi ska gå vet jag inte, men en kurs av något slag. Men allt beror på när kurserna är och vilken tid.  Det måste ju passa med jobbet nu när jag vet att jag kommer få stanna kvar ett tag till.
Vad tror ni skulle passa för kurs till oss?
 
I sommar sen är det tänkt att vi ska husvagnscampa. Och det är något jag verkligen ser fram emot. Rocky han verkligen älskar att resa runt med husvagnen. Och det gör jag med. Bara jag, sambon & Rocky. Det är blad det mysigaste som finns.
 
Just nu är jag väldigt nöjd med träningen, vi fortsätter i den riktning vi nu är inne på men jag anser att Rocky är den familjehund jag alltid önskat mig. Bara han mår bra och är lycklig, då är jag lycklig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback