Bilder & Text från dagen

 
Maria kom ut till mig vid lunch idag igen. Vi tänkte göra om samma promenad som igår. Vi ansåg att den var bra för oss alla. Glädje, glädje och åter glädje. Alla hundarna fick springa lösa och trots det så imponerar min lilla hund på mig igen och håller sig intill oss. Rocky & Flisan gjorde en liten avstickare på några minuter och vi andra kom en bra bit därifrån innan vi ser att Rocky åter tagit upp spår på oss och kommer i full fart mot oss. Inte långt efter kommer Flisan springandes även hon.
 

Kommentarer
Maria

o vilka härliga bilder de är. du är så jäkla duktig på att fånga dom på kort. Tack min fina vän för att du finns

2013-01-14 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback