Måndag

Ja denna helg den bara for iväg. Jag har hjälpt en god vän att flytta och oj vad vi burit och gått i dessa eländiga trappor.
Jag känner mig helt slut även idag och träningsvärken jag har, en sån träningsvärk har jag inte haft på bra länge. Haha.
Rocky & jag har haft en liten paus från träning, drog lite pulka i helgen men inte mycket mer träning än så.
Han är fruktansvärt jobbig just nu och jag orkar inte med detta eviga gnisslande han håller på med. Han har nämligen blivit bortskämmd att få åka i baksätet på jobbet så nu när han får sitta i bur så gillas det inte så mycket. Han gnisslar, gnisslar och gnisslar. Gnisslar lite till och gnisslnar mer än så. Det börjar ta på mina krafter otroligt. Tom Maria orkade inte köra hela vägen utan att höja volymen på radion. Som sagt. GNÄLLSPIK är vad han är just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback