Lite uppdatering om jobb, hund & sambo

Oj, så fort den här veckan har gått. Den gick endå fortare än dom två senaste. Dom bara svischar förbi.
Idag har jag jobbat min allra första dag som anställd på jobbet. Hihi 
Rocky har även idag fått följa med och jag vet inte vad jag ska säga. Wow, vilken fantastisk hund jag har. Så okomplicerad att ha med sådär. Sen att han ibland får sitta lite ensam någon längre tid i sin lilla hörna kompenserar jag med att skämma bort honom med lite gott gott. Det längsta Rocky har varit  helt själv på kontoret är nog på ca 40 minuter. Man vill ju stänga kontoret så lite som möjligt för att inte missa kunderna och då blir det ju att det oftast alltid finns någon där.
 
Jag upplever även att Rocky är bra för min kollega. Personen jag pratar om blir alltid lika glad när han kommer och är på bättre humör dessa dagar. Lite kul. Rocky är verkligen en terapihund. Fniss!
 
En annan glad nyhet är att jag precis fått veta att sambon blivit mekklar på jobbet och förmodligen kommer hem i slutet av nästa vecka. Åhh så skönt det ska bli. Det är fyra veckor sen han åkte nu på måndag. Det ska bli skönt att få hem honom igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback