Familjen samlad igen

Nu har jag fått mig en riktig semester från datorn. Ska jag vara ärlig så har jag inte startat den på närmare 2 veckor. Som tur var hade jag lite tidsinställda inlägg här på bloggen.
Jag har helt enkelt inte haft varken tid, lust eller ork till att sitta här. Och en anledning till att jag inte haft tid är för att sambon, jag och mamma med sambo och mina två småsyskon förra veckan hade en vecka semester i Sälen. Vi åkte skidor och hade en mycket trevlig vecka ihop.
 
Rocky han, han har fått umgås med Maria, Rickard, hundarna och katterna denna vecka. Dock ingen semester för honom, han har haft en på tok för lång vila nu och jag sa till Maria att det inte gjorde något om hon träna med honom. Något hon verkade gilla för oj vad dom klättrat i berg. Ni ska se hur Rocky ser ut nu. Muskelberg och jättfin i kroppen är han!
 
I söndags kom vi hem, där väntade vår finfina katt Zez. Hon har ju haft en vecka näst intill ensam bortsett från att någon kommit om dagarna och gett henne mat. Hon har gått ut och in som hon själv velat. Jag är jättenöjd med att ha en kattlucka och en katt som klarar utekattlivet.
 
Efter jobbet i måndags kväll var det äntligen dags att hämta hem min älskade hund efter 9 dagar och därmed var familjen samlad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback