På Hundönskelistan

Rockys & min julönskelista
Jag har varit riktigt duktig på att inte köpa en massa saker i onödan ett bra tag nu, så vissa saker börjar ta slut och måste köpas nytt. Det börjar bli väldigt tomt i frysen. Så ett Presentkort på en djuraffär så jag kan storhandla massa färskfoder och kött att fylla frysen med hade inte varit så dumt. 
Inte heller att få fylla på hundapoteket med Attapectin och Plaque Off som börjar ta slut och har tagit slut. Enkla julklappar enligt mig. 
En Frukttork och Skärmaskin att använda vid tillverkning av hundgodis hade varit kul. Och när nya bokhyllan kommer skulle jag vilja fylla den med Hundböcker av alla dess slag. 
Men allra helst så skulle nog både jag och djuren vilja ha en Vattenfontän. Rocky hittade en sån hos min vän och kunde inte slita sig från den, han sprang in till den vara och varannan minut för att bara slicka i sig lite. Han tyckte det var kul. Klart han ska ha en vattenfontän!

Kommentarer
Jenny

Så klart han ska ha en vattenfontän, han drack ur den här i sommras :-) Sessan lär gilla den också!

2013-12-01 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback