Och så kom den efterlängtade dagen

Inte nog med att jag var på julbord till sent in på småsimmarna natten till idag, julgalan med div artister som Jill Jonsson, Lasse Berghagen, Brolle, Darin, Gina mfl med jobbet så kom även min älskade sambo hem från Gaza. Efter 8½ vecka i olika länder är vi nu under samma tak igen. Känns helt fantastiskt underbart! 
 
Men så har jag det där lilla bekymret med Rocky dessa tillfällen. Han beter sig som om dom aldrig mötts förut och han är livrädd. Varenda gång sambon kommer hem händer detta men sen är dom bästa vänner igen som om inget har hänt. Helskumt! Jaja, bara vänta tills det går över den här gången och Rocky inser att husse inte är farlig för när han kommit över den gränsen så är dom bästa vänner dom där två. Men jag kan inte undgå att tycka det är jobbigt att se honom så rädd för sin egna husse och så känner jag mig så maktlös. Jag har testat så mycket olika metoder men inget fungerar mer än att låta sambon ignorera honom och inga hastiga rörelser tills det släppt.
 
Inga onödiga kommentarer på detta tack!
 
Mina killar, åhh vad jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback