Favortgodisrecept

Det måste nog endå vara allt torkat godis jag gjort till Rocky. Han verkligen älskar det! Och det bästa är att man vet precis vad man ger hunden, det finns inga dåliga tillsatser i och hunden bara älskar det.
Och så är det superenkelt att göra. Bra ta en passande köttbit, dela i mindre bitar och lägg på en plåt i en ugn på 50 grader. Sätta en gaffel i luckan så den inte stängs helt, då blir det för varmt i ugnen. När ytan har torkat lite kan man lätt klippa bitarna i mindre bitar. Låt torka och vänd på dom lite då och då. Ju mindre bitar destå kortare tid att torka. Runt 8 timmar brukar jag torka mina godisar men sen jag klippte dom i miniatyrer har jag minskat till 4-5 timmar. Mycket smidigt och billigt framförallt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback