1:a December

Godförmiddag mina vänner! Rocky och jag vaknade till ett blåsigt väder med sol och blå himmel. Inte kan man tro att det är första December idag, vart är vår snö och vinterkänslan?! Men vi låg kvar i sängen och drog oss tills det var dags för årets julkalender att starta.
Därefter busade vi lite för att till sist knata upp och börja dagen. Måste säga att det lossnar redigt för honom nu det här med att leka med ett föremål, jag måste fortfarande vara med och hjälpa honom men nu kan jag leka med olika leksaker. Den här gången hittade jag en strumpa som han glatt lekte med när jag kastade iväg den, knuten som en boll. Kanske vore det en idé, att fylla en gammal strumpa med bomull och annat skoj. Han gillar ju mjuka saker. Får ta och pröva det någon dag.
 
Idag ser dagen ut som så att vi ska försöka få till lite nya bilder, det är aldrig lätt att fota Rocky ensam men jag ska försöka. Kanske det finns någon som vill hjälpa mig någon dag? Likaså med en liten träningsvideo.
 
Ska även försöka hinna med att skriva lite saker jag vill träna på under veckans gång. Jag känner mig så peppad på träning nu.

Kommentarer
Terése

Har en hund med uselt föremålsintresse, har fått massvis med tips från kunniga men jag lyckas inte riktigt få igång honom på något till 100% annat än den gamla hederliga kampknuten. Han föredrar att vara mer fysisk med mig, vill att jag skall knuffas och dra honom i tänderna osv :P... Gamla strumpor skall för övrigt vara suveräna, desto äckligare desto bättre ;)

Svar: Haha äckliga strumpor ja :P Känner igen det där med att dom hellre vill att en ska knuffas och buffas med. Han vill som du säger även han leka med mig, inte någon leksak. Men nu börjar vi få till det här med leksaker, dock måste jag ju vara med honom och leka för själv lekar han då inte.
Sandra

2013-12-01 @ 15:29:53 | http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback