Till Salu

Tänkte sälja av lite med det jag inte använder. Hoppas det kan göra nytta någon annanstans.
Kommentera inlägget om du hittar något i din smak. Skriv i din mejladress så mejlar jag tillbaka.
 
2 st blå Hurtta-selar. Storlek 35
Oanvända. Helt otroligt att jag köpte fel storlek två gånger!
Inköpt för runt 250 kr. Mitt pris 120 el bud.
 
1 svart/orange Hurtta Y-sele. Storlek 35
Oanvänd. Åter igen fel storlek. Passar mindre raser
Inköpt för runt 250 kr. Mitt pris 120 el bud.
JH Collection läderhalsband 40 cm
Sparsamt använt, han kryper ur det då det är för stort.
Kommer ej ihåg inköpssumman så ge bud
 
Jägerens Kombisele/Dragsele. Militärgrön med mycket reflex. Storlek S. Två öglor, en ovanpå och en under hunden.
Oanvänd då den undre öglan sitter fel under magen. Passar längre hundar
Kommer ej ihåg inköpssumman så ge bud
 
Rosa Hurtta Stormjacka. Bra med reflexer och underbar krage med skydd för nacke. Syns otroligt bra i denna.
Storlek 25. Något omsydd, därav lite hål i tyg samt förlängd maggjord med svart tyg som syns i bild.
Passar mindre raser som Chihuahua.
Inköpspris runt 500 kr, mitt pris 200 el bud
 
Grå Hurtta jacka med lappar kvar. Storlek 30 cm.
Helt oanvänd, passar nättare raser. Ej större än Rocky. Perfekt rygglängd men hålen för framben var på tok för små. Därav nättare raser.
Inköpspris runt 250. Mitt pris 200 el bud
 
Kattsele i flera glada färger med tillhörande längre koppel. Använd ca 2 gånger.
Kommer ej ihåg inköpspris, mitt pris 25 kr

Kommentarer
Marie

Hej :)
Stormjackan, vad tror du om Zelda????

2013-08-19 @ 20:16:39
josefin

Jag är intresserad av en av de blå huttra selarna men jag vet inte om dom passar min sheltie. Men jag får gå hem och mäta! :) Kostar de något med frakt?

2013-08-20 @ 13:50:05 | http://sheltiesolo.weebly.com
josefin

Vi tror inte den passar! :(

2013-08-20 @ 15:31:53 | http://sheltiesolo.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback