Lycka & Saknad

Jag känner en enorm lycka och glädje i min hund just nu. Skämmer bort honom till max och ägnar all min lediga tid till roligheter med honom just nu. Jag kan verkligen inte låta bli honom, kan inte sluta titta på honom. Älskade hund! Det blev så bra! 
 
Jag tänker fortfarande mycket på Elliot, men jag vet att han har det bra. Har idag pratat med hon som nu har honom och jag blir varm i kroppen av allt hon berättar. Lilla Elliot har idag gått omkring mitt på stora torget i centrala Linköping idag. Så stolt, så otroligt glad.
 
Elliot fick det bästa av det bästa och Rocky, han fick tillbaka all uppmärksamhet som Elliot stulit lite dom senaste veckorna. Det känns så bra att båda mina fina vovvar nu har det bästa av det bästa.
 
Rocky och jag trotsade regnet och lekte runt lite i skogen nu när jag kom hem. Vi lekte kurra gömma. Rocky fick stanna kvar på en plats medans matte sprang och gömde sig. Jag ropade på honom och han letade upp mig. Vid ett tillfälle kunde jag se exagt hur han arbetade, han spårade precis på pricken där jag hade gått. Underbara hund, du är så duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback