Dagarna som gått

Hej igen!
Just nu denna stund sitter jag framför datorn och äter polly och min stridskamrat sjunger ``Sandra och jag, vi är goda vänner, fastän mycket olika....´´ (pollyreklamssången) Hon är för go hon! 

Gårdagen var helt ok faktiskt. Fick resa tält hela dagen. Dessa tält tog oss 1 timme och 15 min att endast resa från början. Men framåt slutet av dagen lyckades vi både resa och riva tälten på 9 min. Bra gjort 12:e pluton! Det blev trots allt en lyckad födelsedag, och det var till och med många som kom ihåg att jag fyllde. Tack alla!

Idag har jag lekt med sprängdeg, jävlar vad det small av den lilla degen =P Mycket skoj

Mindre kul är att min älskling just nu sitter på flyget på väg till Australien =( Saknar min Robin! Men det kommer gå fort får vi hoppas.

Nu ville Andersson att jag skulle följa med till hinderbanan en stund. Så hejdå!

Kommentarer
robin

;) bra att du har roligt älskling

2009-09-24 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback