Brev i lådan

Idag dimp det ner ännu ett brev till mig i brevlådan. Återigen från lumpen. Ett stort och tjockt brev med massor av papper kom. Papper i form av blanketter om min hälsa, närmsta anhöriga, mått till min blivande utrustning, specialmat, sängplats och mycket mer.
Det som oroar mig är att dessa papper som hamnade i min brevlåda idag skulle ha varit inskickade och inlämnade till den 13 april och under mönstringstillfället under våren. Hoppas på att det inte kommer uppstå några problem kring detta och att det löser sig tillslut.
Även en cd-skiva följde med i brevet som jag ännu inte har hunnit kolla igenom. Längst ner i bunten hittade jag pappret jag länge undrat över. På lappen stod det ``Tillstånd om att medföra och använda privat dator.....´´
Så nu kära läsare, nu kommer bloggen uppdateras oftare än väntat och ni kan läsa om mitt äventyr under året som kommer.

Kan passa på att berätta att en ny kategori kommer skapas, där ni läsare kan följa min resa som transportgruppchef, förare i lumen.


Kommentarer
robin

jag kommer läsa så ofta jag kan älskar dig puss pussa

2009-06-17 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback