Ny information och skillnadsbilder

För ca 2 veckor sen skrev jag ett inlägg om hur besviken jag blev när jag såg bilden ovan. Jag tappade hoppet om att han någonsin skulle bli fin i kroppen och såg bara alla utställningar som inte skulle gå så bra. Tex har väl aldrig varit kanonfin i kroppen men vi gillar både han och jag att vara ute på utställningar och visa upp oss. Det passar oss riktigt som handen i handsken. Men det hade ju varit roligt om det kunnat gå bra också. Därför blev jag så ledsen då när jag fick se denna bild och hur han såg ut. För jag hade ju i verkligheten sett annorlunda med egna ögon. 
 
Nu har det gått en tid som sagt och jag har tagit tag i det här med träningen av stå. Det behövdes! Jag har granskat honom in i minsta detalj och fått se saker som jag inte visste om tidigare.
Texas har ju äntligen gått upp lite i vikt efter att jag fixat lite med maten. Och jag är så nöjd att jag velat få det på kort. Ja just det! Få det på kort sa vi!
 
Det var då jag insåg vad som felade! Jag trändade med Tex på lunchen idag och när det gick som bäst bad jag kollegan som satt brevid att ta min Ipad och fota. Direkt ändrade han attityd och blev osäker! DÄR har vi bekymret. Det stämmer ju så bra, tänker jag tillbaka på alla gånger vi blivit fotade så har alla gånger han varit fin på kort varit när han inte vetat om att han blivit fotad. Alla gånger han sett kameran och den som fotar har varit på närmare avstånd och väl synligt! 
 
Vi har därför tränat mycket stå den senaste tiden och på lunchen idag körde vi stå med stadga. Jag flaxade och gjorde närgågna hastiga rörelser runt honom och bad sen därefter kollegan som jag berättade. Han ändrade sig fullständigt. 
Vi fortsatte träningen under kvällen. Jag bad min man att hålla i kameran och visa den när jag tränade med honom. Den var inte ens igång och därefter fick den ligga på golvet i närheten och vi avslutade med nostarget på kameran. Till sist så bad jag mannen om några bilder, jag ville ha med ljudet. Klickade och berömde när kameran lät och tillslut blev det några ok uppställningsbilder. Kvalitén är inte den bästa eftersom det faktiskt var för träning. Men här syns iaf vilken enorm skillnad på kroppen han gjort.
 
 

Kommentarer
Maria A

Gud så snygg lilla Texas är <3

2015-11-02 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback