Kaos vill bli välordnat!

Jag har aldrig varit speciellt mycket för att köpa saker till mig själv. Men att köpa till hundarna och nu även till dottern, det har jag inga problem med! 


Jag gillar att ha saker att välja bland, materiell lycka. Jag kan riva fram allt bara för att sitta och titta på grejerna 🙈😂


Eller som nu, sitta bland dotterns alla leksaker och städa efter henne. Så rofyllt! 




Men till skillnad från att städa bland dotterns leksaker så går det inte lika bra med alla hundsaker! 


Vi bor litet och bristen på utrymme för alla miljarder hundpryttlar är begränsat. 


I en garderob har jag staplat allt i stapelbara lådor. Inte så värst smidigt då passagen dit är trång vilket leder till att jag får lyfta ut lådan många meter innan jag kan öppna den. Och såklart ska just det jag ska ha ligga i lådan längst ner i stapeln vilket leder till att jag river ut alla lådor och alla grejer ligger utspritt över golven innan jag hittat det jag ska ha! 


Sen vill man ju träna, inte städa! 




Sitter någon av mina läsare på en lösning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback