Paket i brevlådan

Den där Sandra är ju för rolig! Ett gott skratt fick jag iaf.
Idag när jag kom hem från jobbet och kikade i brevlådan hittade jag ett paket. Det stod ``Till Sandra´´ på. Ja vi heter ju likadant jag och min närmsta vän. Men det fanns ingen adress och frimärken på så någon måste ju ha varit här och lämnat det för hand. Av handstilen att döma tänkte jag direkt på Sandra, men varför skulle hon åka så många mil för att lämna ett paket till mig för. Vi bor ju inte i samma stad och det är allt några mil i mellan. Jag öppnade paketet och fick mig ett gott skratt. Sandras förklaring på varför hon åkt hela vägen var ``annars blir det ju ingen överraskning´´. Haha, vi har pratat tidigare om att jag ska göra en overall till hennes Lukas, men sen har vi inte sagt något mer om det. I paketet låg det nu vindpoplin, kardborre , ett brev och en mycket utförlig beskrivning med mått på Lukas med bilder och allt. Haha så gulligt. 
Ja, i morgon blir sista dagen på jobbet innan semestern. Så nu är det bara att köra på! 
Dessutom pratade jag med henne i telefon när hon la det i brevlådan hemma hos mig. Haha
 
Nu du Lukas, nu ska du få aggera modell någora gånger :P
 

Kommentarer
Sandra

Hihi världens snyggaste modell =)

2015-07-03 @ 12:52:26 | http://livetsomlukas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback