En promenad genom äventyrsskogen

Mannen, jag och grabbarna var uppe på äventyrsberget för någon dag sen. Jag älskar den platsen! Både för att det är mysigt men mestadels för att det är så roligt både för oss tvåbenta och för de fyrbenta. Eller ja, Rocky älskar det! Som jag skrivit om tidigare, det är två helt olika hundar jag har. Tex tycker det är lite jobbigt fortfarande, kanske även lite tråkigt. Superbra träning för honom även om han i nuläget måste ha all hjälp han kan få för att ens våga sig upp på något. Liten fegis är han. Rocky däremot, han hoppar omkring och visar upp allt han kan. Han tycker det är jättekul. Såklart åkte parkourselarna på, i detta fall har jag valt att använda Hurttas Activ sele. Lite blandade känslor om den, men men,den fungerar och det är det viktigaste. Får fixa till den lite när vi kommer hem.
Vi avslutade våran promenad genom aktiviteterna med ``bergsklättring´´ fast åt andra hållet. Vi råkade villa ner oss så vi hamnade bland stora och branta stenar. Husse fick hoppa ner och ta emot hundarna som så glatt hakade på. Det trodde jag INTE! Båda var duktiga och visade ingen rädsla för höjden som blev. Bra för Tex som varit lite höjdrädd tidigare. 
 
 
 

Kommentarer
проверка сайта на ссылочную массу

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about, why throw away
your intelligence on just posting videos to your weblog when you could be giving us something informative
to read?

2021-06-11 @ 08:06:23 | http://https://torgovaya.xyz/seo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback