Simma Simma

Lillherrn gör stora framsteg. Ville få till ett bra sim innan det blir för kallt igen. Texas har gjort stora framsteg med simmet denna sommar. Men vi har ju tränat ganska ordentligt på det. Det var ju så jag gjorde på Rocky, intensivt för att sen ta ett långt långt uppehåll. Texas har gått från livrädd för vattenpölar till att vid detta tillfälle följa med matte ut i vattnet självmant. Oj så stolt jag är över honom! Jag börjar även se att hans panikslagna ögon börjar mjukna och faktiskt tycka det är lite kul. Gladast blir han efteråt när han känner att han gjort något mycket bra. Han blir så mallig och stolt över sig själv.
Rocky han strosar omkring med sin flytväst som han vill. Han trivs så bra i den nya västen vi köpte av Sandra för ett tag sen. Den har en platta under magen som Rocky gillar. Han vill gärna att jag drar åt lite extra när jag sätter på honom den. Sen ligger han där och guppar runt nöjd som jag vet inte vad. Älskade älskade Rocky <3
Foto: Stephanie på http://teamaw.horseworld.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback