Bus i trädgården med Spike

Idag kom min ena bror på besök. Han, Stephanie och deras lilla Spike. Så underbart att få träffa honom igen, det var ju ett tag sen. Blir lätt så när man flyttat ifrån den stad hela släkten bor i. 
Vi har grillat och det var inte dumt, otroligt gott! Och så tänkte jag att hundarna kunde få springa av sig lite i trädgården ist för att busa inomhus. Jag satte min kamera i Stephanies händer och vips så hade man en hel drös bilder på våra små hjärtan. 
Spike har alltid blivit jagad under lek och visste därför inte hur man lekte. Det var så kul att se Rocky, han var verkligen så otroligt snäll och försiktig mot Spike. Lekte på fint medans den andra clownen Texas hade kanske behövt vara lite snällare. Rocky har alltid varit så duktig på hundspråk, läser av och löser situationen. Gammelgubben kan! Och det är så kul att se honom leka.
Men jag har nog aldrig skrattat så mycket. Medans Rocky och Spike lekte på så sprang Texas med sin boll fram och tillbaka, fram och tillbaka. Gång på gång, samma sträcka hela tiden. Understimulerad och lättroad hund? Haha. 

Tack snälla ni för idag! Det har varit supertrevligt och som alltid när vi umgåtts så skrattar jag så jag får ont i magen. 

Och så bjuder jag på en riktigt rolig bild på Texas. Den här hunden kan hoppa, och då menar jag högt. Han är uppe och hoppar i höjd med min mage ibland och ibland blir det riktigt roliga hopp. Som här, rätt upp bara!
Den andra bilden där man ser hur högt upp han är vågar jag inte visa, vet inte riktigt vad jag gör, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback