Det ena växer och det andra krymper


Nu när Texas växter så märker jag hur saker och ting bara krymper. Deras bädd på dagis har inte plats för två längre och dagis har lånat ut en tillfällig bädd tills jag hittat en passande. 
Som jag har sprungit och letat efter en bädd som tål lite, både valptänder och bus att ha på dagis. Allt jag hittat är långt över den gräns som min plånbok tillåter efter två halvtaskiga löner iom allt kaos som blev i sommras med jobbet. 
Men idag gjorde jag ett kap! I en facebookgrupp för saker till salu i den stad jag lever i så dök denna bädd upp. Stor nog till dom båda och några till och som jag tror kan klara av mina två små busar. Iaf ett tag!
En riktig struntsumma och knappt använd då hon som sålde, hennes hund ville inte sova i den!
 
Nu ligger den här hemma, nu ska den bara dofta mina vovvar innan den får följa med till dagis. Annars vet jag någon som ska hålla på och kissmarkera. Jag menar, det var ju någon som gjorde på detta vis då nya saker hamnade i deras box. Rocky Rocky Rocky! Allt ska lukta som hans annars ska det kissas på tycker han.
 
Heltaskiga bilder på stökigt golv, iband är kameran och jag inte vänner. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback