Benet gick inte att sträcka ut!

Nu när hösten är kommen, liksom alla andra hösttider så får Rocky ont i kroppen, precis som jag. Stelhet och kall in i benet eller hur jag ska förklara.  
Innan vi lämnade av hundarna för semestern så påpekade jag detta då jag redan noterat och känt att han kändes ofräsch i kroppen. I morse fick vi se det mycket tydligt. Älsklingen kan inte hoppa upp i sängen längre och la sig på ett konstigt sätt för att avlasta <3
 
Hans muskelatur var stenhård så jag började massera och stretcha. Märkte då tydigt att hans onda höft inte alls är ok! Höger höft gick knappt att sträcka ut och han gillade inte alls att jag höll på att greja där. 
Back on Track täcket på hela dagen och massage/stretch flera gånger om.
 
Nyss när jag kände igenom honom kändes han betydligt bättre. Benet gick att sträcka ut och musklerna hade mjuknat. 
 
Älskade vän <3 Jag vill inte att du ska ha ont vännen. Till veckan ska matte ringa simmet och så ska vi simma för lösgöring. INGEN fysträning på Rocky framöver! Bara lösgörande. 
 
Bli bra min älskade Rockybus <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback