Den rätta leksaken

 
Rocky är inte ett dugg föremålsintresserad. Vi har tränat massor, han accepterar och förstår delvis vad jag vill och vi har kommit en bit på väg. Men han tycker inte det är roligt så länge det inte handlar om godis i bakgrunden. Target, inga problem. bara han får en annan belöning som godis efter. Han ser inte föremål som något roligt eller som någon belöning. 
 
Men så har man ju försökt och försökt så länge, jag har hittat saker som han föredrar före andra saker. En del av det är fjädrar, prasseltyg och mjuka saker. Kattleksaker älskar han, speciellt vippor med fjädrar. 
 
Husse var och köpte kinderägg till min lillebror som fyllt år och köpte då även ett packe till oss. I hans ägg fanns en liten motorcykel som man kan snurra igång så den åker själv. Jag såg direkt att det var en sån där leksak som Rocky skulle gilla. Den har farten och lockar fram jakten i honom! Den rätta leksaken är svår att hitta men när man väl hittat den så älskar han den. Så här såg det ut! 

Kommentarer
Vanessa

Åhh haha vad söt :)

2014-05-03 @ 17:00:24 | http://nattstad.se/vanessaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback