Bloggar sökes

Söker nya bloggar att följa. Har du en intressant blogg som innehåller mycket bilder, film och inspirerande texter så tycker jag att du ska skriva ner den här i en kommentar. 
En intressant blogg för mig är en blogg där man får följa med i både med och motgångar, en blogg där man känner att personen fått kämpa för att nå sitt mål. Vanlig vardag som träning och tävlan, en blogg där man får följa med i ur och skur. 
Har du en sådan blogg eller kan tipsa om en blogg som innehåller detta. Dela gärna med dig till mig :)
Jag vill bli inspirerad!!

Kommentarer
Malin

Vet inte om jag skriver så inspirerande, men mina läsare får iaf följa mig i med- & motgång. Genom vardagen, träningar & tävlingar. Hela livet helt enkelt. :)

Svar: Underbart, ska genast kolla in och läsa lite :)
Sandra

2014-07-04 @ 17:37:10 | http://SuperMagic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback