Hundpark

Jag älskar balansövningar, och jag älskar verkligen äventyrsskogen i Västervik. Så mycket kul att hoppa och balanser på. Även bra sammarbetsövningar att kunna lita på varandra. 
I en tid nu har mina dagdrömmar riktat sig mot en viss del av vår trädgård. DÄR skulle jag vilja göra en liten ``äventyrspark´´ med stubbar, stock och sten, saker att hoppa upp på, plankor att balanser på, saker att gå under, genom och över. Saker som är lite lättare och saker som är lite mer klurigare. Kanske en sandlåda där hundarna kan få gräva, vedvägg att använda nosen på eller en pressenning man kan gå över. Olika material, och olika format. Stadigt och vigligt, halt, knölit eller plant. Det är min dröm just nu. Jag vill ha en egen liten ``Hundpark´´ i min trädgård.
 
 
 
Här någonstans skulle jag vilja bygga den
 
 
 
Och här är lite planer på vad jag skulle vilja ha med. Däck att gå igenom, stockar att hålla balansen på, stenar och stubbar. Även en vedväg att träna näsan på pch en sandgrop att gräva i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback