Vi fortsätter till veckan

Jag fick så bra respons från veckans hundrasdiskussioner så jag tänkte att vi fortsätter med några till. Så håll utkik i veckan så kommer fler raser. Vilka raser tror NI att jag vill veta mer om denna vecka?
Självklart gäller samma villkor som sist, ni som hjälper till och berättar om era erfarenheter och ger tips och råd får självklart en länkning till er blogg/hemsida. Men en sak, jag har haft stora bekymmer med just länkningarna. Vill ni vara snälla och skriva dom även i kommentaren, då hoppas jag på ett problemfritt inlägg med länkningar.
 
En sak till. Ni är bäst! Jag är otroligt glad över alla trevliga kommentarer och trevlig läsning jag haft i veckan. Tusen tack! Ha en trevlig söndagseftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback