Söndagsplaner

Igår hade Rocky en riktig slappisdag. Han gjorde inte många knop han inte. Bäddade ner sig i sin mjuka bädd, den med Back on Track filten i. Men matte fick massa gjort ist! 
Dagens planering ser ut som så att just nu lyser solen, bredvid mig ligger min videokamera på laddning. Och om allt går som jag vill så ska det filmas lite. Men det är mycket som ska klaffa, jag har tyvärr inte hela dagen på mig om det ska hinnas med. För vid lunch då styr vi bilen mot Linköping, pappa fyller år och vi ska dit och fira honom. Och ikväll har det pratats lite om att vi ska gå vinterljus i Linköping. För er som inte vet så sätter Linköping upp en liten slinga man kan gå inne i stan för allmänheten. Under den här slingan får man se olika ljus, färger och motiv. Lite av varje. Självklart åker kameran med! 
Får se om jag får några bra kort på det så kommer även det upp i ett inlägg senare. Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback