Grattis till Studenten!

Tog ledigt denna dag för att fira min fina bror som tagit studenten idag. Men för det fick jag inte sovmorgon, upp tidigt och iväg till Linköping. Åkte hem till min mamma, eller ja mamma var inte hemma då hon jobbade men min syster 13 år var ledig idag och då var hon så snäll och ställde upp på att vara hundvakt till Rocky en stund medans jag såg utspring och allt som hör till.
 
Daniel, stort grattis till studenten och lycka till i framtiden. Även stort grattis till nya jobbet.
 
Allt hade gått jättebra hemma hos syster. Hon ringde och berättade att hon och Rocky hade varit ute och gått i 1 timmas tid och nästa gång jag ringde då hade hon en kompis hemma och hon hade tagit med sig sin 4 månaders valp som Rocky fick leka med. Syster berättade att dom hade lekt hur mycket som helst. Verkligen inga problem.
 
Jag är så otroligt stolt över min syster. Ingen erfarenhet av hundar mer än det jag lärt henne om Rocky. Hon är som en tvättsvamp och suger åt sig allt jag berättar. Hon är helt underbar och jag är verkligen aldrig någonsin osäker av mig att lämna Rocky i hennes händer. Hon är super och det bästa av allt, hon älskar Rocky!
 
Frida, min älskade syster. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Pappa

Tack för en trevlig dag då lillebror Daniel tog sin examen / Pappa

2013-06-13 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback