Xifon.blogg.se

Ja mina vänner! Nu har bloggen kommit igång på riktigt. Bloggen är min fristad, en plats där jag känner mig glad och lugn på. Bloggen har tagit ett kliv framåt och jag ser även att besökarantalet ökar. Jättekul verkligen!
För att komma vidare och utveckla bloggen ytterligare vill jag nu fråga er om ni tycker att de tidsinställda inläggen jag haft här har fungerat bra och är intressanta? Och även om det finns något ni vill veta mer om eller se.
 
Så alla mina vänner, ni nu som läser och följer min blogg om Rockys liv. Skicka iväg en kommentar eller två och säg vad du tycker. Kom med förslag om vad som ska skrivas och visas. Gillar ni bloggen och vad kan förbättras?

Kommentarer
Marie

Jag tycker att det har fungerat kanon :) och du ger läsarna det dom vill ha :) jag är väldigt nöjd med att få se bilder på fina Rocky och hans vänner. Fantastiskt kul att se vilket socialt liv han har, precis som sig bör <3 fortsätt i samma stil med din fina blogg!

Svar: Tack Marie! Jag är noga att ge honom en bra liv. Du vet ju hur han har haft det tidigare. På tal om det. Han har utvecklats massor. Vi måste ses snart igen! Du måste få se din valp igen. Den underbara individ du skapat!
Sandra

2013-01-13 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback