Flyttlördag

Ja det är precis vad denna lördag har handlat om. Eller ja, en kort stund iaf. Hjälpte sambons bror att flytta till sin nya lägenhet och under tiden fick Rocky följa med ut på en långpromenad med Maria & hundarna. Lagom till hon kom tillbaka så blev vi klara med flyttandet. Resterande dag spenderade jag hemma hos Maria & Rickard. Mycket bloggdesignprat blev det och mellan varven gick jag ut till Maria som idag hade ``Bada hundardag´´ idag. Ja må säga att det är en heldagsbestyr!
 
Ikväll har vi bara slappat i soffan och fått inspiration från alla möjliga håll och kanter.
Jag äter gott och Rocky gnager ben och äter gott han med.
 
Trevlig lördagskväll mina fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback