Vi försvann men nu är vi tillbaka igen

Vart tog min ork och inspiration vägen? Jo den försvann när tandvärken kom! Ajajaj så ont det har gjort i min tand och förrgår kom febern på det. Jag somnade i soffan direkt efter jobbet och sov fram till läggdags, somnade om och sov hela natten. Och igår var jag hemma från jobbet. Det gick inte längre att ha så ont som jag hade så igår hade jag inget annat inplanerat än att hitta en tandläkare som kunde kika på vad som är fel på tanden. 
Fick en tid och tandläkarna såg minst sagt fundersamma ut när jag först steg in och berättade om min onda tand. Det gjordes tester och ena testet visade en död tand medans den andra visade att den fortfarande levde. Tandläkaren sa ``jag börjar borra lite lätt utan bedövning, om tanden är död så kommer du inte känna något, men så fort du känner något så får du säga till´´ Hon borrade och borrade och jag kände inget, men så kom hon till den gräns där tanden faktiskt levde. Jösses vad ont det gjorde och resultatet blev att jag har en halvt död tand som måste rotfyllas. 
Jag har alltså inte orkat med något och har därför inget att skriva om. Men nu ska det bli ändring på det. Vi får se hur mycket jag orkar skriva om dagarna hädan efter. Hoppas ni underbara läsare som stöttat mig finns kvar här. Planerar att skriva ett inlägg om valpar lite serare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback