Tung period

Det är en tung period nu. Jag önskar det vore lättare, att det vore enklare att lämna honom ifrån sig. Min lilla vita vän, jag önskar det hade fungerat. Men det är inte rätt att inte ge dig det allra bästa. Hade det fungerat med jobb och passning, då hade jag inte tvekat att behålla dig. Älskade lilla killen.
Matte är trött nu, tankarna snurrar dag in och dag ut om just bara dig. Jag vill bara sova och bli pigg i kroppen igen.
Älskade lilla vän, jag hoppas du får det bra, jag hoppas det kommer lösa sig. För jag har inga tårar kvar så mycket som dom runnit den senaste tiden.
Varför ska du vara så underbar, du har gjort sådanna framsteg min vän. Jag älskar dig Elliot <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback