Planer för 2013

-Jag vill detta år ta simkörkort och börja simträna Rocky för att stärka hans kropp och träna något nytt. Kanske kan han bli mindre rädd för att tappa kontrollen när han inte bottnar längre.
 
-Genomföra en hälsokontroll på honom. Det var ett tag sen nu och jag vill bara checka läget lite hur det ligger till. Just nu är han finare än finast i kroppen och han är så fräsch.
 
-Jag vill husvagnscampa. Det ska vi, vi har redan bokat en vecka på Lysingsbadet, Västervik. Det är något Rocky älskar. Han är en riktig husvagnshund min hund.
 
-Jag hoppas att det kommer en kurs vi kan gå någon gång under året där vi kan utvecklas och få lite mer idéer och tips på träning.
 
-Fortsätta träna så aktivt och med så pass mycket miljö-och socialträning som vi gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback