Julklappsdag

Rädslan är som bortblåst, kan jag ha hittat en eventuell metod som fungerar tro. Hoppas hoppas hoppas, bara att se efter när sambon kommer hem nästa gång, men först ska han ju hinna åka. Men det väntar vi med ett litet tag tycker jag. 
 
Idag har Rocky fått vara en heldag hos nya dagmatte & husse så jag och sambon kunde åka till Norrköping och handla julklappar. Varken han eller jag har ju köpt en enda julklapp innan idag, så det behövdes. Nu är alla köpta, nästan iaf. Vill ha något mer till djuren, men det är svårt i år. Dom har ju redan allt, förutom vattenfontänen. Men den har jag ju önskat mig så kan ju inte riktigt gå och köpa den nu innan jul. 
 
Rocky har iaf fått ``påfyllning´´ av hans magtabletter attapectin, älskar dom verkligen och rekomenderar er alla att ha såndanna hemma om er hunds mage kärvar ihop. En ny burk med dessa och till det kommer ju såklart mer kött och det är precis vad jag funderar på att köpa till honom. Hittade lite revben från div djurslag och annat roligt inne i djuraffären idag, fryst såklart så kunde inte köpa just då. Men vi får se, kanske hinner svänga förbi på måndag efter jobbet. Men då är frågan, vad ska han få i år, han har ju redan allt och jag är nöjd även jag med allt jag har. 
 
Jag skrev ju ett inlägg om WP-selar härom dagen och efter en kommentar så har tankeverksamheten satt igång. Man kanske ska ge sig på att sy en sån. Det blir ju inte nu, men efter jul ska jag nog sätta mig och sy en WP-sele till herrn i försenad julklapp. 
Då ska man bara hitta en bra beskrivning på mall man kan använda, så det får bli steg nummer ett att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback