Tillökning

Livet går i en rasande fart, upp och ner, fram och tillbaka. Glada som tråkiga dagar och dagar fulla med nya utmaningar och erfarenheter. 
 
Inom en snar framtid kommer vår vardag bli lite mer upp och ner kan man säga. Mest då av glädje! Det är nämligen som så att vi väntar tillökning. Det är i det här fallet ingen 4-benting som kommet hem utan i April kommer jag och min man bli föräldrar. 
 
Min rädsla har alltid varit att jag kommer behöva omplacera mina älskade hundar. Det har hänt tråkigheter för dom bägge, inget allvarligt men jag som matte ser att dom blir osäkra. 
Men så har dom ju delvis börjat vara hos dagmatte om dagarna. Där finns en liten krabat som grabbarna fått öva på. Texas bryr sig inte och Rocky, ålskade Rocky. Han vill vara med och se till att inget händer barnet. Blir alldeles varm när jag ser det. Han är så försiktig och lugn mot barnet. 
 
Dagmatte sa en sak till mig en en tid sen. Dom orden ekar i mitt huvud och jag blir lika glad och varm i hjärtat varje gång jag tänker på det. ``Det kommer inte vara några bekymmer alls när ni får barn´´
Och det tror inte jag heller, jag tror att grabbarna kommer vara helt fantastiska. 
 
Nu längtar vi till April, och innan dess kommer grabbarna få vara med och titta på alla nya grejer. Hittills har barnvagnen stått i sovrummet intill bäddarna nu ett tag. Dom verkar inte bry sig. En sådan går dom ju även brevid om dagarna hos dagmatte. Dom är vana alla redan! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback